Pàgines

dijous, 25 d’abril del 2013

STOP LOMCE!!!

Avui a la meva escola s'ha fet una xerrada sobre la LOMCE oberta a tota la comunitat educativa. La veritat és que la participació no ha estat gaire nombrosa però tots els assistents han sortit ben esgarrifats per totes les " animalades i bestieses" que ens han explicat. 
Jo ja m'havia informat per altres bandes i ja tenia clar per on anaven les coses, però aquest Sr. Wert no para de sorprendre'm . 
Si us plau, si no teniu clar per on va la cosa, consulteu,  informeu-vos  perquè el que ens expliquen aquí  a Catalunya ( la llengua, la invasió de competències) no és més que la punta de l'iceberg.
Vénen temps molt difícils...

Us deixo un parell d' enllaços que podrien ser del vostre interès:






5 comentaris:

  1. Moltes gràcies Marta !!!
    Em miraré amb tranquilitat aquests enllaços ja que és un tema que m'interessa moltíssim i més en el temps que corren.
    Si que venen temps difícils i molt uffffff
    Petonets guapa!!!!!

    ResponElimina
  2. Yo también me paso por los enlaces. Gracias Marta. Un beso.

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies Marta pels enllaços.
    Si passes pel meu bloc hi trobaràs un premi ben primaveral! Que serveixi per animar en temps difícils.
    Un petó!

    ResponElimina
  4. Hola guapa torno a ser jo jejejejejejeje
    Si passes pel meu bloc hi trobaràs un regalet ben primaveral !!!!
    Petonets !!!!

    ResponElimina
  5. Hola guapa! Gràcies per compartir aquesta informació. Ara em passo per mirar-los. Un petó molt gros!

    ResponElimina