Pàgines

dijous, 22 de desembre del 2011

JA S'HA ACABAT EL TRIMESTRE !

Bé, doncs ja estem de vacances i , tot i el robatori que ens ha fet el govern de la Generalitat , espero que us vagin molt bé a tots i a totes.
Com us vaig comentar ahir, ja hem fet el Pessebre Vivent i ha anat súper bé. Després de la feinada, els nervis, l'estrès... Ha estat tot un èxit!
Us deixo una foto de l'escena que hem muntat amb la meva paral.lela al porxo de l'escola. Els nens i nenes ho han fet molt bé, però se'ls hi ha fet una miqueta llarg. Al final, ja estaven cansadets i allò ja semblava la caiguda de l'Imperi , però ho hem disfrutat tots molt.




2 comentaris:

  1. Hola Marta me n'alegro que hagi ana molt bé el pessebre!!!!
    Que passis unes bones festes i unes merescudes vacances.
    Per cert és l'escola Salvador Espriu de Vidreres?? és que per la foto m'ho sembla!!!
    Jo hi havia treballat si es així quina gràcia, ja t'expicaré.
    Petonets!!!

    ResponElimina
  2. Doncs sí, és el Salvador Espriu de Vidreres. Hi havies treballat? Quina gràcia! Ja m'explicaràs!
    Una abraçada i bones festes.

    ResponElimina