Pàgines

dimarts, 29 de maig del 2012

CONTES BARREJATS

Us deixo aquest racó que hem fet fa molt poquet per a aquells alumnes amb un bon nivell de lectura i comprensió. La veritat és que ens està funcionant força bé, per això he decidit compartir-lo per si a algú li pot fer servei. Ja veureu que hem utilitzat  contes coneguts ( La Caputxeta, Els 3 porquets, Jack i els fesols màgics i El Flautista d'Hamelín).  A veure que us sembla...
Què cal fer?
Molt senzill...retallar els diferents rectangles ( cada un és un paràgraf) i plastificar-los. Barregem tots quatre contes dins d'un sobre.
Com funciona? 
Doncs, els nens i nenes  troben dins d'un sobre els contes barrejats, la feina consisteix en separar els quatre contes que hi ha i després ordenar-los.


6 comentaris:

  1. Me encantan tus actividades, son geniales y divertidas. Un saludo

    ResponElimina
  2. Molt bona idea Marta !!!
    Un any que vaig fer primer( en el racó de lectura) també ho vaig provar i als nanos els hi encantava !!!!
    Petonets guapa!!!!

    ResponElimina
  3. Eps! Quina bona idea Marta. M'ha encantat la proposta. Ara me l'apunto! ;) Petonets ben forts.

    ResponElimina
  4. Gràcies a tots pels vostres comentaris! M'alegra que us hagi agradat l'activitat.
    Petonets per a tots quatre (Miren, Txell, Magda i Joel)

    ResponElimina
  5. Molt interessant, l'activitat! M'ha agradat molt!
    Potser es podria adaptar a cursos més baixos però amb imatges i vocabulari que ja s'hagi treballat!
    Una abraçada!

    ResponElimina