Pàgines

dimecres, 9 de novembre del 2011

TALLERS D'EXPRESSIÓ ESCRITA

Ara que ja tenim els nostres belluguets una mica més posats i adaptats al ritme de la primària, hem decidit engegar , amb la meva paral.lela, uns tallers d'expressió escrita. A l'hora de tallers, intentarem acompanyar els nostres alumnes en el seu procés d'aprendre a escriure i treballarem diferents tipologies de textos. Hem pensat  que, per portar-ho a terme, serem dues persones a l'aula  i treballarem uns dossiers que estem elaborant per pautar-los i ajudar-los a organitzar el seus petits textos.
De moment, n'hem elaborat  un que treballa la descripció de personatges.
Ja em direu que us sembla ja que , quan comences quelcom nou , sempre et queda algun dubte.
Aquí us deixo el material:


dossier descripció

4 comentaris:

  1. M'encanta ! Nosaltres també ens hem inventat un parell de contes al taller, sempre amb la motivació de poder ajudar a na Cuchuflet, la princesa del País dels contes... Però les pròximes vegades segurament m'ajudaré del teu guió.

    ResponElimina
  2. Hola Marta, fa uns quants dies que he descobert aquest bloc que m´encanta, tens un munt de coses interessants,justament estva mirant aquest dossier sobre la descripció i el volia imprimir però no sé com h haig de fer, haig de tenir algun programa per descarregar amb scribd?, gràcies

    ResponElimina
  3. Hola Marta! sóc Celia, mestra de cicle inicial de l'escola Can Palmer
    La teva idea m'agrada molt. Pots enviar-m'ho per adaptar-lo a lletra de pal. Quan ho tinguí fet te'l passo.

    Gràcies

    ResponElimina