Pàgines

diumenge, 7 d’abril del 2013

MINILLIÇONS DE LECTURA

Ahir vaig descobrir un espai que em va encantar i que , a més, el vaig trobar d'allò més útil.
Es tracta de Minilliçons de lectura de la Beatriu Palau,  una assessora LIC de Girona.
En aquest blog, podreu trobar un munt d'informació sobre l'aprenentatge de la lectura a més d'un munt  de recursos i   tallers de lectura llestos per fer servir a les nostres aules.
Feu-hi una visita, totalment recomanable!!!
Per tal que us feu una idea, us deixo un dels seus tallers de lectura relacionat amb Sant Jordi i les llegendes.



;

4 comentaris:

  1. Tiene muy buena pinta, Marta. Ahora mismo me paso. Un beso.

    ResponElimina
  2. A mi també m'ha agradat molt! Molt bones idees i activitats per fer! Gràcies per la troballa!

    ResponElimina
  3. M'interesa molt el tema, vaig a vore. Gràcies

    ResponElimina
  4. Marta pinta molt i molt bé !!!!
    N'he fet una ullada rapida però tinc ganes de mirar-lo amb tranqulitat així que cap a favoritos s'ha dit !!!!
    Petonets guapa i bon inici de setmana !!!!!
    MUAKKKK

    ResponElimina