Pàgines

dimarts, 22 d’octubre del 2013

EL 24 FAIG VAGA!!!

Faig vaga perquè ja estic fins " al monyo" de la LOMCE i d'en Wert, de la Rigau i de la LEC, de les retallades i de tot plegat. Farta de que ningú ens tingui en compte, que les lleis les facin  uns "experts" dins d'un despatx, menyspreant la nostra professionalitat , opinió i experiència dins del món real.
També ho faig pels meus fills, pels meus alumnes ( pels que tinc i pels que vindran) perquè vull que rebin un ensenyament públic de qualitat que ni segregui, ni espanyolitzi, ni adoctrini , ni que estigui a servei dels mercats .Vull un sistema que proporcioni igualtat d'oportunitats i tingui la persona com a eix central.
Encara necessitem més raons? Fins quan han de seguir trepitjant la nostra dignitat com a docents i com a societat???

Us deixo el cartell de la jornada de lluita a les comarques gironines:







8 comentaris:

  1. Jo també faig vaga. Hem de cridar ben fort : PROU!

    ResponElimina
  2. Yo también iré a la huelga. Pero en mi cole sólo vamos tres :(

    ResponElimina
    Respostes
    1. No te creas , en mi cole no llegamos al cincuenta por ciento pero todos muy guerreros, jeje.
      Y además, cada uno con su consciencia, no?? Yo no sé a qué esperan para despertar!!
      Ánimos y un abrazo muy fuerte.

      Elimina
  3. Som-hi!!! A ses Illes Balears seguim! Demà vaga de nou!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Heu estat la inspiració de molta gent, Sonia!!
      La meva escola finalment tanca i la gent es referia a vosaltres com un exemple a seguir de dignitat i lluita.
      Una forta abraçada!!

      Elimina
  4. I tant Marta ja n'hi ha prou. Demà al matí cap a Girona de manifestació !!!!!!!!!!
    Petonets guapa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nosaltres hem aconseguit que l'escola quedi amb 4 persones fent serveis mínims!! Primera vegada a la història!!!
      Espero que hi hagi moltíssima gent aquest matí a Girona...
      Petonets.

      Elimina