Pàgines

dissabte, 7 de juliol del 2012

DIA DE L'AMISTAT BLOGUERA

Avui he rebut aquest detallet tan mono de part de la Mireia de Món infantil i em fa molta il.lusió rebre'l d'una bloguera tan especial... Moltíssimes gràcies, maca! 
Bé, doncs, aquest regalet fa menció a l'amistat bloguera i ens diu que l'hem de compartir amb 10 blogs més...És una molt difícil elecció...A veure, a veure,...(encara que em sembla que alguns de vosaltres ja el teniu...):



Ostres! També acabo de rebre aquest premi de les noies del blog La maleta de precinema infantil. , de la Magda de Els petits infants i de la Lluna d'Un polsim de sal . Moltíssimes gràcies a vosaltres també!! Seguim amb l'amistat blocaire!!


9 comentaris:

  1. Gràcies Marta! Un petonet dels grans!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Marta pel premi em fa molta il.lusió i més vinguent de la teva part!!!!
    Ara el publico al blog i com no te'l retorno!!!!
    Petonets ben estiuencs guapa!!!!

    ResponElimina
  3. Hola Marta, muchísimas gracias por acordarte de "La clase de Miren". Ahora mismo modifico la entrada del regalito. Un saludo

    ResponElimina
  4. Moltíssimes gràcies per pensar en mi!!! Em fa moltíssima il·lusió haver rebut aquets premi. Ara mateix vaig a fer una entrada!!! :) Petonets. Continua així que tens un espai magnífic!

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies Marta, ho posaré en el Bagul de les lletres. Un beset

    ResponElimina
  6. Marta, veig que ja has rebut aquest premi, però al meu blog també el pots recollir.
    Un petó!

    ResponElimina
  7. Marta m'ha encantat la teva entrada, jeje, persones con tu fan pujar l'autoestima de qualsevol. T'ho agraeixo moltíssim, de veritat!!
    Petonets i bon estiu.

    ResponElimina
  8. Moltes gràcies, Marta! M'alegra que hagis pensat en "Un raconet d'Idees". Un petó molt gran!

    ResponElimina
  9. Moltes gràcies Marta! Des de fa temps que els nostres blocs estan units per una forta "amistat", és a dir, l'amor per la nostra feina. Estic convençuda que continuarà per molt temps. Una forta abraçada i fins aviat.

    ResponElimina