Pàgines

diumenge, 8 de juliol del 2012

UNA DIANA A LA CLASSE DE MATEMÀTIQUES

Ahir, vaig anar amb la família a una botiga de joguines a comprar un regal per l' aniversari d'un amic dels meus fills i... ja m'estic enrotllant!...Vaig trobar una diana com aquesta i se' m va encendre la bombeta allà enmig de la botiga ( i ja vaig començar a  atabalar a la meva parella amb el cole... no ho puc evitar...je,je,je!).
El material que vaig trobar, també baratet, no arribava a 5 euros, era com aquest de la foto i he pensat que el faré servir per treballar les sumes i les restes de desenes a l'hora de racons : poden jugar per aconseguir fer el número més gran, el més petit, intentar afinar la punteria per tal d'aconseguir un número determinat ( sumant o restant), fer amics del 100 . Ai, no ho sé! Potser serà una mica embolicat tenir una diana al barracó, amb unes aules tan petites i 28 alumnes, però ja ens ho farem . Segur que s'ho passaran genial!




3 comentaris:

  1. Una gran proposta! A mi m'ha encantat i també m'ho apunto. De ben segur que, tot i la falta d'espais, ho posem en pràctica! :O)

    ResponElimina
  2. Genial!!! Aprendre jugant és fantàstic! M'encanta. Jo també m'ho apunto. Besets. :)

    ResponElimina
  3. Quina bona idea Marta!!! Està molt i molt bé!!! Et prenc aquesta bona idea jejejeejejej
    Petonets!!!

    ResponElimina