Pàgines

diumenge, 14 d’agost del 2011

PENSANT EN ELS ALTRES

Com ja us vaig comentar fa uns dies, estic fent un curs sobre Educació Emocional .Unes de les activitats del curs és veure aquest vídeo . Jo ja l'havia vist per la tele i el vaig trobar meravellós, però , en tornar-lo a veure, no he pogut evitar que se'm posés la carn de gallina, així que he pensat compartir-lo amb tothom.
Per fer-vos cinc cèntims, Pensant en els altres és un documental sobre el mètode d'aprenentatge que utilitza un professor japonès, en Toshiro Kanamori. A les seves classes treballa l'empatia, la importància dels sentiments, el valor de la vida, i fomenta entre els seus alumnes l'alegria de viure i la cohesió del grup classe.

Mireu el següent vídeo , és una mica llarg , però val molt la pena . Ja em direu que us ha semblat .


"Pensant en els altres" Documental Cine Fòrum 2011 from Equip CIPAIS on Vimeo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada